
A webáruházon keresztül történő vásárlás, megrendelés esetén természetesen személyként (vagyis cégek esetében nem érvényesíthető) a megrendelő elállhat a vásárlástól indoklás nélkül 14 naptári napon belül a termék/bútor megérkezését követően is.
Egyedi termékgyártás esetén nem élhet elállási joggal, bővebb információ ezzel kapcsolatban az ÁSZF-ben olvasható.

Elálláshoz kapcsolódó információk
- Természetesen az elállási jogot a vásárlást követően is lehet felénk jelezni, a bútor csomagjának felvétele előtt is.
- E-mailben tudod jelezni az elállási szándékot, hiszen így részünkre is van visszakereshető nyoma a folyamatnak.
- A jótállási csere, javítás ugyanakkor csak a jótállásra vonatkozik, kevésbé egyenértékű az elállási joggal, lehetőséggel.
- A bútort a csomagolásba visszacsomagolva tudod visszaküldeni, melyben a futárszolgálat segítségével tudunk neked segíteni is.
- A visszaszállítás díja ugyanakkor ilyen esetben – azaz elállás esetén – a megrendelőt terheli, azaz a költséget ő viseli.
- A csomag visszaérkezése után ellenőrizzük a bútort és amennyiben sérülésmentes, hiánytalan a csomag tartalma, úgy egy megadott bankszámlaszámra, névre utaljuk vissza a vásárlás szállítási költséggel csökkentett értékét (ha mi intéztük a mi futárszolgálatunkkal a visszaszállítást is).
- Amennyiben hiányosan, sérülten vagy esetlegesen használatra látszó nyomokkal érkezik vissza a bútor hozzánk, úgy a megrendelés a sérüléssel, használattal, hiányossággal megegyező értékben csökkentett díjat utaljuk vissza a részedre.